Pich.bg

Switch to desktop Register Login

Фитнесът и сексът

Повечето хора няма да го признаят, но се страхуват от секса. Ужасното потене, странните пози, тайните лудории и сложните анатомични карти създават чувство за страх и засилват неувереността. Може би, ако повечето от нас изглеждаха като гръцки богове в огледалото, задачата щеше да е по-лесна.

Освен това ще можем да изживеем секса, за който си мечтаем - мощен, дълго траещ секс, носещ удоволствие и прилична доза викове и страстни стонове. Сигурно няма да можем да превърнем телата си в напълно оборудвана машина с тежести без помощта на... ами, без помощта на точно такава машина, но можем да ти дадем съвети как да превърнеш твоите двайсет (или колкото са) минути сексуално удоволствие в тренировка, която ще подобри издръжливостта и увереността ти.

Докато се опитваш да откриеш перфектното упражнение, ето малко практически идеи, които ще ти помогнат да преоткриеш вътрешните ти божествени сили.

Стъпка 1 – Прави по много

Почитателките на йога, фитнес маниаците, феновете на джогинга и атлетите вече имат изобилни запаси от физическа сила, които могат да използват в трудни моменти.

Обикновените хора (т.е. повечето от нас) не успяват да намерят време за физически занимания, така че се налага да използваме секса като подготовка за повече секс (т.е. за по-добър секс). Това означава да разучим физическите потребности в моментите на удоволствие. За начинаещи- опитайте се да правите секс възможно най-често и възможно най-диво.

Не се задоволяй от стеснителност с мързеливо изпълнение в мисионерската поза, без движение, равнодушно чакайки края. Посвети се на това да дадеш най-доброто от себе си, винаги когато можеш. Най-добрият начин да започнеш да правиш по-добър секс е да обобщиш какво знаеш досега. Както при всеки опит да станеш отличник, трябва да се мотивираш да работиш за най-доброто, за да го постигнеш.

Стъпка 2 – Секс и тренировка едновременно

Ето няколко малки, лесни упражнения за подобряване на гъвкавостта и силата, докато чакаш и загряваш. Когато започне да те боли гърба от стола и седенето на бюрото в офиса, седни на пода и отдели пет минути за стречинг. Приеми го като малка жертва – част от времето ти, инвестирана в много по-голяма и по-важна крайна цел.

Разтягане на таза

Седни на пода и придърпай ходилата си едно към друго. Обхвани глезените си с ръце и бавно отпусни лактите си върху коленете. Усещането за напрежение в стил 'О,Боже, защо', което ще почустваш отначало, скоро ще ти позволи да разтваряш краката си като онази гимнастичка, която спечели камара олимпийски медали. Добре де, може би няма да станеш толкова гъвкав, но определено ще се приближиш към целта.

Повдигане на краката

Легни по гръб и повдигни краката си в права линия към тавана, започвайки от долната част на корема. Свали краката надолу до точката, в която коремът ти се напрегне и ти се иска да заемеш поза на ембрион на пода.

Вместо да направиш това, вдигни още веднъж краката към тавана. Повтори това упражнение, въпреки умората и не забравяй, че умората ще те отведе към по-добро. По този начин, когато си провесен в подобна поза над красива жена, няма да гледаш толкова отчаяно, сякаш си благодарен, че няма кой да те види. Освен това, ще можеш да останеш концентриран върху райони по-надолу от корема ти

Клекове

Бедрените мускули при мъжете не са нещо, което жените непременно искат да видят в трико или водолазен костюм, но определено са полезни в леглото.

Заеми разкрачен стоеж и клекни, повдигайки теглото на тялото ти със стегнати бедра, нагоре и надолу, отново и отново. Това ще те направи по-атлетичен като цяло и ще си по-добър кандидат за някои предизвикателни пози.

Стъпка 3 – Три варианта на любимите пози

Щом веднъж вече подхождаш към секса по-разпалено, следващата стъпка е да разнообразиш експериментално позите от миналото ти. Вместо да продължаваш същата стара рутина – пипаш тук, целуваш там, вкарваш ей там, заставаш тук—качи се на тая жена, хвани я за раменете, разтвори краката й колкото се може повече и давай!

По-властна мисионерска поза

Ако си стар почитател на мисионерската, сложи момичето ти да легне по гръб на ръба на леглото и приклекни, стоейки пред нея, така че позата да напомня на традиционната, но да е много по-детайлна. По този начин ще ти се наложи да стегнеш мускулите на бедрата и да търсиш по-добро положение, за да получиш максимално удоволствие.

Създавайки по-атлетични пози от преди това съвсем прости такива, тялото ти ще свикне да се адаптира. Да, след първия ден краката може да те болят зверски, но изпитаното удоволствие и фактът, че се грижиш за бъдещето ти, би трябвало да те утешат.Точно като при тренировките, мускулната треска се превръща в нови мускули – мускули способни на умопомрачителни оргазми.

Друга разновидност на мисионерската е жената да лежи по гръб докато ти правиш лицеви опори върху...т.е. в нея. Вместо да държиш ръцете си изпънати и напрегнати и натоварването да отива в раменете, отпусни се на ръцете и движи тялото си нагоре-–надолу по време на „детонацията" (само майтап, не мислим да го наричаме така :))

Ставайте, приятели;ще тренираме секс в изправено положение

Сексът изправени често смущава парньорите. Ужасът наречен гравитация като че ли надделява и води до ужасно глупави пози, но с помощта на рамката на вратата и като подсилиш краката си, ще си готов. Подпри мацката към рамката на вратата.

Тя може да се хване за дръжката на вратата за опора и, ако е по-ниска от теб, може да обвие крака си около тялото ти, за да можеш да проникнеш. От тук нататък, трябва да приклекнеш, повдигайки чрец горната част на бедрата, за да проникнеш по-навътре и така да направиш стимулираща тренировка на краката. Спомни си чувството след клековете и използвай това чувство по време на секс, карайки мускулите ти се свиват и разгъват.

Секс в седяща поза

Чрез позата наречена в Кама Сутра ‘Лотос’, ще имаш възможността да докажеш на партньорката ти, че упражненията за разтягане на таза са си стрували. Седни като при упражнението, краката са сгънати по подобен начин и образуват формата на диамант с тялото. Жената сяда в скута ти с лице към тел и увива крака около врата ти като верига.

В тази позиция ще трябва да проникваш. За да се плъзнеш лесно, ще се наложи да използваш и долните коремни мускули (благодари на упражнението за повдигане на краката). Като стегнеш мускулите на дупето и разтвориш бедра, контактът ще е много по-добър (имаме предвид много по-дълбок). Ръцете ти, намиращи се най-вероятно зад нея за стабилизиране, ще трябва да са свити, подпомагайки движението напред.

Позата „Лотос" изисква упражнения и подготовка – гледай на нея като на гърненце злато в другия край на пътя, по който си поел. Просто като следваш предложените упражнения за разтягане и тонизиране на мускулатурата, тази седяща поза ще извади на яве жребеца в теб, гръцкия бог или както и да наричаш вътрешния ти идол и ще ти помогне да повярваш в непознатите сили на сексуалния акт като много забавна, безкрайно удовлетворяваща форма на тренировка.

Pich.bg | 2012 Всички права запазени.

Top Desktop version